Now, I miss the ocean when I go to sleep

Jag ligger i min säng och lyssnar på The Kooks. Det är nog min sommrigaste spellista på Spotify - endast The Kooks-låtar. Mr. Maker och California får mig alltid att tänka på sommaren 2008 - då jag var i England med Amanda och Carolin. Kan erkänna att vi spelade The Kooks flitigt under de tre veckorna. Tyvärr var det så att The Kooks befann sig i Sverige, medan vi befann oss i deras hemstad Brighton - så vi kunde inte spana efter dem. Hur som helst så vill jag inte ha snö och kallt - jag vill ha sommar och sol. Jag håller med det Amanda sa i måndags; "Det är bättre om jag kommer till snön, än att snön kommer till mig".





(The Kooks - California)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0