To be caught in school would be the death of us all

Imorse åkte pojkvän till Norge för att fira jul. Hursomhelst, när vi åkte buss i lördags till Bergsbyn så var det en man som började stöta på Ambjörn. Han verkligen stöter. Raggar. Han frågade om Ambjörns väska och halsduk -min palestinasjal- och gav honom massa "kom och ta mig"-blickar. Av någon underlig anledning drar sig homosexuella till min pojkvän.

Förövrigt så ligger jag i min säng och har just sett klart Girl, Interrupted -en av mina favoritfilmer-, lyssnar på Mötley Crüe -julstämningen är på topp i mitt rum- och ska snart gå och duscha. Efter min välbehövda dusch ska jag ringa min Amanda.



(Mötley Crüe - Smokin' In The Boys Room)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0