To listen to the voice that told me

Dagens impulsköp kom från pappa -till mig- när vi var på stan (det började med att vi var på ICA för att köpa sallad, men sen åkte vi till stan för att köpa nya brandlarm). En dockningsstation till min iPod - så jag har med andra ord en ny leksak som har flyttat in i min bokhylla.

Förövrigt har jag inte haft så mycket att göra idag (därför jag följde med pappa från början), eftersom pojkvännen har åkt till Umeå för att spela basketmatch. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa min nya bok, SLASH, lyssna på musik och vänta på att Top Model ska börja.






(Nada Surf - Always Love)

Kommentarer
Postat av: Nicklas

HAHAHA GUD VAR ROLIGT JAG HAR OCKSÅ KÖPT EN DOCKNINGSSTATIONS IDAG!!!!!!!!!!



JAG SAKNAR DIG OCKSÅ MIN LILLA POWERPUFFPINGLA! KNULLRUFFS?

2009-11-08 @ 18:53:20
URL: http://centring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0