I found myself in Wonderland, get back on my feet - on the ground

Jag och Ambjörn har bokat biobiljetter. Till Alice in Wonderland 3D(!!!), en film som jag har väntat länge på. Och pratat mycket om. Så på fredag åker vi till Piteå för att fira att vi får sportlov och för att gå på bio.



Förövrigt så pratade jag med min käraste Alice Orrelöv i fredags, och vi har bestämt att hon ska komma och hälsa på. Så vecka 12 -jag räknar ner dagarna- får jag krama henne igen! Puss på dig Alice!

Nu ska jag nörda mig och se Kanada - USA, Hockey-OS-finalen. Heja USA!


(Avril Lavigne - Alice (Wonderland) -Alice in Wonderland Soundtrack-)

Kommentarer
Postat av: ambjörn

längtar!!!! <3

2010-03-04 @ 11:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0