I gotta feeling (wohoo) that tonight's gonna be a good night

Jag firade nyår med min pojkvän. Vi satt hemma i mjukisbyxor -eller jag satt i pyjamasbyxor- och degade. Vi åt kina/thaimat, tittade på JVM och såg Slumdog Millionare. Det var riktigt skönt att bara vara hemma - med tanke på att det var snöstorm utanför fönstret. Vi åt massa godis, chips och Coco Pops! Det var med andra ord en helt perfekt nyårsafton.



-Tänkte lägga upp en bild, men jag hittar inte min kamerasladd. Som vanligt-



(Black Eyed Peas - I've Got a Feeling)

Kommentarer
Postat av: din pojkvän<3

it was perfekt cause I was with you<3

2010-01-02 @ 05:04:41
Postat av: FREDRIKA the cool one

HAHAH SÅ SKÖN MED DITT WHOHO I RUBRIKEN!! :D HAHAHAH <3

2010-01-23 @ 23:42:11
URL: http://fredrikahallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0