I feel diseased, is there no sympathy from the sun? The sky's still fire, but I am safe in here, from the world outside, so tell me, what's the price to pay for glory? Like a bad star, I'm falling faster down to her

Har suttit en stund och gjort en liten spellista. Sing-a-long-feel-great-baby. Som jag tänkte dela med allmänheten. Det här är jag. I form av musik. Mer eller mindre.

Nu ska jag ta på mig glasögonen och mjukiskläder. Kanske sminka bort gårdagens smink. Ska nörda framför TVn med mamma och pappa. Vi ska se hockeyn. Har på mig mina Skellefteå AIK-trosor som jag fick i julklapp av pappa förra året. De behöver all hjälp de kan få. Skellefteå AIK alltså.




(Finch - What It Is to Burn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0