I'm taking a ride, with my best friend, I hope he never lets me down again, promises me I'm as safe as houses, as long as I remember who's wearing the trousers, I hope he never lets me down again

Måste till frisören - mitt hår ser ut som en sliten tigerkaka. Måste boka flygbiljetter - Uppsalastudenten närmar sig. Jag har upptäckt att mitt konto är nollat. NOLLAT. Inte ett litet öre finns det. Glad Påsk där liksom. Panik. Jag som trodde att allt skulle lösa sig, men nej. Vill verkligen bara lämna Sverige och gömma mig någonstans i världen. Är så otroligt less på Skellefteå. Och Norrland. Hur tänkte jag när jag sökte kurser till Umeå Universitet? Skjut mig. Jag är verkligen inte skapad för Sverige och Norrland.



(Depeche Mode - Never let me Down Again)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror inte du var skapad för denna värld! (ängel/demon nått otroligt är du iaf!!)

2011-04-22 @ 18:30:13
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHHAHHAHH

2011-04-27 @ 13:03:57
Postat av: Anonym

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

2011-04-27 @ 13:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0