We're sown together, she’s born to mesmerise, beside, astride her, I die inside her, its far too sacred, don’t ever fake it, and don’t and don’t and don’t let me down

Nu går jag och lägger mig. Har varit så uttråkad hela dagen att jag är helt utmattad. Tuff jag är. Lika tuff-tuff som tåget. Dagen stora merit var att jag gjorde en pizza. Med gjorde, menar jag tog ut den ur förpackningen och stoppade in den i ugnen och väntade på att osten smält. Jag är en riktig mästerkock. Imorgon är det måndag, för den som har missat det. Jag längtar inte. Too WEIRD to LIVE, too RARE to DIE. Mitt liv samarbetar inte med mig för tillfället.



(Placebo - Space Monkey)

Kommentarer
Postat av: Karlseline

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2012-08-06 @ 09:00:07
URL: http://karlseline.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0