I'm a blond bombshell and I wear it well, you're momma says you go straight to hell, I'm sweet sixteen and a rebel queen, I look real hot in my tight blue jeans

Vaknar till att min taklampa skakar oroväckande. Bad Romance och Manboy fyller hela huset. Det är lördag och mamma är inte hemma, så pappa och tvillingarna har fest i vardagsrummet -som råkar vara ovanför mitt rum-. Klockan 10.30 på morgonen. Jag älskar min familj. Dagen ska vigas åt projektarbetet och onyttig mat. Pojkvännen befinner sig i Paris för att slå andra européer med sin bambupinne i helgen. Igår tillbringade jag några timmar på stan med fina Moa. Hon tog hål i näsan och jag höll henne i handen. Men hon kommer inte ihåg det. Jag känner mig uppskattad. Nu kontrar jag Manboy med The Runaways.






(The Runaways - Dead End Justice)

Kommentarer
Postat av: momo

det vet du att du är, inte mitt fel att jag får blackouts ;)

2011-02-26 @ 11:50:51
URL: http://moagronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0