Loneliness, is such a sad affair, and I can hardly wait, to be with you again, what to say, to make you come again, come back to me again and play your sad guitar

Eftersom jag är tuffast i världen så ska jag gå och lägga mig nu. Den du. Idag har jag varit duktigt och börjat med körkortsteorin och faserna. 40/70 slutade 54/70. Än så länge är ingen fas avklarad. Men jag jobbar på det. Typ. Facebookfenomenet fänglsar mig. Min mamma sa för två månader sedan att hon aldrig skulle skaffa facebook - nu är hon fast och ber om hjälp titt som tätt. Intressant utveckling. Det är fränt att vara vän med sin mamma och pappa på facebook. Eller? Nu ska jag åla av mig kläderna och krypa ner i pyjamasen och sängen. För jag är tuff.




(Sonic Youth - Superstar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0