Take everything from the inside and throw it all away, 'cause I swear for the last time, I won't trust myself with you

Befann mig hos tandläkaren idag för att laga en tand. Trevligt, bedövningen har just släppt och jag ska snart trycka i mig en pizza. Tjockisflaggorna viftar. Sitter i mitt lilla smutsiga rum och lyssnar på gamla Linkin Park-låtar. Det tar mig tillbaka till mitt år som fjorton år. På den tiden var jag inte lika blond. Och glamrocken hade inte funnits sin väg in i mitt hjärta. Nostalgi. Idag bokade jag förövrigt in halken. Snart har jag ett eget körkort. Just det, vad sa du nu då? Bitch. Tror att jag övergår till David Bowie nu och avslutar min nostalgtrip.  




(Linkin Park - From the Inside)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0