I'm not alone cause the TV's on yeah, I'm not crazy cause I take the right pills everyday

Jag vägrade att kliva upp ur sängen, vilket resulterade i att jag krängde av mig kläderna och tog pojkvännens kvarglömda t-shirt till pyjamans. Och nu upptäcker jag att lampan på skrivbordet är tänd. På andra sidan rummet. Överväger starkt att sova med den på. Och ja, jag är så pass trött och tuff att jag tänker sova nu. Min masterplan är att stoppa huvudet under kudden och lyssna på Jimmy Eat World tills jag somnar. Om jag kan somna. Bara för att man är trött och tänker sova betyder det inte att man somnar. Något jag vet. Så det så.





(Jimmy Eat World - Bleed American)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0