Man, oh man, you’re my best friend, I scream it to the nothingness, there ain’t nothin’ that I need, well, hot n' heavy, pumpkin pie, chocolate candy, Jesus Christ, there ain’t nothin’ please me more than you

De senaste dagarna har jag varit hemma. Sjuk. Min norrländska förkyldning övergick till något helt annat. Men nu är jag tillbaka på förkyldningen. Min stora merit dessa dagar är att jag har hunnit äta fyra apelsiner. Det är fler apelsiner än vad jag åt hela förra året. Jag har haft lite att göra. Min bästa vän har varit Vouge, Vanity Fair och Cosmopolitan. Även TVn har räddat mina dagar. Nu är jag äntligen tillräckligt fräsch för att sova tillsammans med pojkvännen igen. Mys. Nu kryper vi i säng - har barnvaktat hela kvällen. Föräldrarna har varit på gala. Synd att mina föräldrar festar mer än mig. Nästa helg kör vi. Unts unts.





(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0