Once again we're with the friends, smiling, trying, to pretend, that it's all fine, all this time, this kiss is on my mind

Hur hanterar man att en av sina bästa och underbaraste vänner flyttar? Själv vet jag inte, jag är alltid den som flyttat och lämnat mina älskvärda vänner. Nu har en av mina finaste vänner flyttat ifrån mig. Till England - Brighton närmare bestämt. Till staden vi besökte tillsammans med Amanda två och ett halvt år sedan. Att jag och Carolin bara träffades fyra gånger per år och aldrig pratade i telefon spelar ingen roll, det känns som om hon har lämnat mig. Det är en helt ny saknad. En saknad jag absolut inte tycker om.





(Kissy Sell Out - This Kiss)

Kommentarer
Postat av: Carolin

Finaste du, åh vad jag saknar dig! Komsi komsi till Brighton och gör staden osäker med mig igen! Jag älskar dig <3

2011-01-10 @ 00:13:04
URL: http://brightoness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0