You love bands when they're playing hard, you want more and you want it fast, they put you down, they say I'm wrong, you tacky thing, you put them on

Det är stora planer inför nästa helg. Om världen bara visste vad för hemligheter som döljer sig i mitt huvud. The crowded mind of Olivia. Så det så. Just nu har jag en skål chips framför mig. Tjockis. Mitt nyttiga liv börjar snart - måste bara sluta hosta innan jag kan börja satsa på Beachen 2011. Min hosta låter förövrigt som om att en lunga ska komma ut genom munnen. Skönt, så otroligt skönt. Rasslar så där behagligt och smärtsamt.


Evan Rachel Wood




(David Bowie - Rebel Rebel)

Kommentarer
Postat av: Teodormiriam

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-08-03 @ 17:53:28
URL: http://teodormiriam.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0