And the animals I've trapped, have all become my pets, and I'm living off of grass, and the drippings from the ceiling, it's okay to eat fish, 'cause they don't have any feelings

Inte mycket har hänt sedan jag senast skrev. Vilket var ett tag sedan. Mamma, pappa och tvillingarna åkte hem idag. De var här i tre dagar och hälsade på mig. Snutt. De tog med sig en ICA-påse med chips och choklad åt mig. Också min älskade kudde. Blev även bortskämd med både lunch och middag ute på resturang. Jag njöt - det var längesedan jag åt lunch och middag på samma dag.

Idag har jag och Ambjörn annars degat mest i sängen. Jag har sovit och han har spelat NHL 11. Vi tog oss ur sängen och åkte till Amfi. Ambjörn släppte loss mig på H&M och jag kom ut med en gantska ordentlig påse. Det är jobbig att ha pengar, man kan köpa allt billigt man vill ha. I like it.

På fredag är det bara två veckor tills vi åker hem. Känns helt sjukt att vi redan har varit här i en och en halv månad. Har träffat massa nya, roliga människor. Kommer på ett sätt kännas konstigt när vi åker tillbaka till Sverige, men det ska bli jävligt skönt också. Jag och Ambjörn planerar en tripp ner till Stockholm när vi kommer hem. Någon som är på?






(Nirvana - Something in the Way)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0