The floods is threat'ning, my very life today , gimme, gimme shelter or I'm gonna fade away

Efter mängder med tårar har jag äntligen gjort det. Jag har tagit körkort. Det tog fyra teoriprovsförsök och en uppkörning. Och jag har blivit antagen till Umeå Universitet - Medie- och kommunikationsvetenskap. 14 juli 2011 är en bra dag för mig. Det här ska firas. Plötsligt känns det som om att en sju kilo tung sten har försvunnit från mitt bröst. Jag är fri att åka vart jag vill. Inom Sveriges gränser tills det riktiga körkortet kommer. Och jag vet vad som händer i höst. Score! Om ett tag åker vi tillbaka till Norge. Befinner mig i Gällivare för tillfället. Jag får köra bil. Så se upp.






(The Rolling Stones - Gimmie Shelter)

Kommentarer
Postat av: Momo

GRATTIIS!!!!!!!!

<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-07-14 @ 15:19:36
Postat av: Amis

Grattis älskling! <3



Du är bäst! <3

2011-07-18 @ 23:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0