Call me your favorite, call me the worst, tell me it's over, I don't wan't you to hurt, it's all that I can say. So, I'll be on my way

Nu är vi framme i Alta. De senaste tolv timmarna har vi spenderat i bilen och jag har varit ledsen. Misslyckades för tredje gången på teoriprovet. Jag hatar att göra mina föräldrar så besvikna på mig. I'm a failure. 

Snart ska vi krypa i säng. Jag och Ambjörn bor på hotellet som vi ska jobba på - smidigt att ta sig till jobbet med andra ord. Nu ska jag stoppa undan min nya älskling - minidatorn jag fick i studentpresent av mamma och pappa.



(Shinedown - Call me)


Kommentarer
Postat av: M

Uppsala min vän! Hur kul är det att göra det som förväntas av en egentligen? ;) du fixar de nästa gång! Lycka till där borta nu, jobba stenhårt och kom hem rik så ska vi festa jävel! Saknar dej redan så att ja håller på att dö.

Love u

/ Din momo



PS. Hör av dej med din adress så kan vi brevväxla!

2011-06-15 @ 13:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0