If heaven and hell decide that they both are satisfied, illuminate the no's on their vacancy signs, if there's no one beside you when your soul embarks, then I'll follow you into the dark

Igår hade jag mitt första "break through" - jag krossade mitt första glas på jobbet. Nu har jag skärsår på högerarm och har just pillat ut en liten glasbit ur mitt finger. Mysigt. Tillbringade någon timme på ett tivioli igår. Ambjörn vann en delfin och en M&Mgubbe åt mig. Gulligt.

Om en timme kommer Ambjörns mamma och hämar oss. Vi ska ut och äta lunch för att fira Ambjörns födelsedag. Ikväll blir det fest med människor från jobbet. Kul! Nu ska jag göra mig klar och klä på mig. Ser fett ofräsch ut..





(Death Cab for Cutie - I Will Follow You into the Dark)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0