The ones who love us best are the ones we'll lay to rest, and visit their graves on holidays at best, the ones who love us least are the ones we'll die to please, if it's any consolation, I don't begin to understand them

Ännu en dag av jobb är över. Och imorgon jobbar jag dag - sen är det två dagars ledighet! Score. Annars har jag varit på banken idag. Har fått norskt "personnummer" -fyller nu mera år den 60/9- och bankkonto. Så nu kan jag få lön! Trevligt för mig.

Imorgon får jag en personlig utköpare. Ambjörn fyller 20 och det ska firas. Moa skulle offra sin vänstra lilltå för att få vara med. Snutt. "If I did have a tumor, I'd name it Olivia. En del av mig du vet". Finaste Moa - saknar dig tiotusenmiljoner varv runt Jorden plus mycket mer.






(The Replacements - Bastards of Young)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0