Dance floor is like the sea, the ceiling is the sky, you're the sun, and as you shine on me, I feel free, I feel free, I feel free

Igår var det tacokväll. Visserligen låg jag mest i soffan och halvsov. Socialt. Och idag är det en stor dag. Jag och Ambjörn har varit tillsammans i ett och ett halvt år. Och vi har inte slagit ihjäl varandra. Än. Kvällen tillbringade jag med Moa och Maria på hockey. Skellefteå AIK vann och gick till semifinal och ska möta Luleå. Ambjörn bombar min mobil med orden "NORRLANDSDERBY!". Sött. Annars fyller jag 19 år om exakt ett halvår. Grattis till mig!





(David Bowie - I Feel Free)

Kommentarer
Postat av: Ambjörn

NORRLANDSDERBY!!!!! <3

2011-03-21 @ 09:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0