Feeling unknown and you're all alone, flesh and bone, by the telephone, lift up the receiver, I'll make you a believer

Orkar inte med mig själv för tillfället. Jag är jättejobbig! Förstår inte hur mina vänner står ut med mig. Just nu ligger jag i sängen och är störd på mig själv. Borde städa, orkar inte städa. Borde tvätta håret, orkar inte tvätta håret. Varför kan jag inte bara göra något? Jesus Kristus, vad är det med mig? Jag hatar att vara rastlös. Jaja, ska antagligen forstätta ligga här och vara jobbig mot mig själv. Vad annars? Jag har definitivt inte alla flingor i paketet. Ibland undrar jag vad andra skulle göra om de hörde vad som pågick i mitt huvud. Troligtvis skulle det bli galna. Som jag.




(Depeche Mode - Personal Jesus)

Kommentarer
Postat av: m

vaför städa eller tvätta håret, allt bli ju bara smutsigt igen..Du är inte jobbig gumman, du är smart♥

2011-03-03 @ 20:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0