Take my fist to break down walls, I'll top tonight, no, no, better turn me loose, better set me free, 'cause I'm hot, I'm young, running free - little bit better than it used to be

Har tillbringat några dagar i Norge med min pojkvän och hans släkt. Vi var på bostadsjakt och träffade min blivande arbetsgivare. Spenderade även ett par timmar på stan, men köpte bara en sak - fan va dyrt allt blir med svenska pengar. Fick däremot med mig en Mötley Crüe-LP hem. Kunde inte låta bli att köpa den! Underbart fin. Kom även hem med ett nytt hål i örat. Igen. Jag kan inte hejda mig själv! Det nionde hålet. Det blev gratis! Snart finns det ingen plats kvar i öronen. De kommer troligtvis falla av innan jag fyllt 20. Mysigt.






(Mötley Crüe - Live Wire)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0