She's a Hollywood vampirella, a storybook Cinderella, bitch smile and turned down eyes

Jag och Moa sitter i mediasoffan och hänger. Med varsin dator i knät för att hålla värmen. Hon är duktig och skriver sitt historiearbete. Jag är mindre duktig. Jag bloggar. Jag har aldrig en vanlig dag. I morse missade jag bussen, men fick skjuts till stan av en främling. Ja, jag har aldrig en vanlig dag.

Igår skrev jag brev till min käraste Lovah - also known as Alice. Skickade även med en liten present till henne. Ikväll ska jag knåpa ihop ett mail till henne som ska innehålla bilder på mina småsyskon -som hon inte har träffat eller sett på evigheter- och bilder på oss under vår fjortistid. Underbart.






(Mötley Crüe - Punched in the Teeth by Love)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0