Would you adore me, if I forgot to smile

Brännskadad. Klädbyten. Minnesluckor. Krossat shotglas. Där har vi helgen. Moa och Maria bjöd på trerättersmiddag och där började Valborg. Vi spelade spel - bland annat Sanning och Konsekven -mogna?-. Jag och Joel fick byta kläder. Närmare tolv gick vi in mot stan och O'Learys. Där blev jag brännskadad av Moa. Hon tappade en cigg på mitt ben. Skönt. Jag brände tillbaka henne för att hon inte skulle ha så dåligt samvete. Så nu sitter vi båda här med brännmärken på låret. Minnesluckorna är inte mina egna - tack och lov. De tillhör Moa, inget ovanligt där. Hon tappade också ett shotglas inne på O'Learys - ingen som märkte något förutom vi.






(Fighterpilot - Norway)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0